tt logo fv 200px
- Bliv sikker og kvik i al trafik!

Tilmelding til holdstart

VIGTIGT - Alle felter markeret med * skal udfyldes, før din mail kan blive afsendt til køreskolen. HUSK også at markere den holdstart du ønsker :-)

Hører du ikke fra os inden 3-4 hverdage - så kontakt os venligst (Husk at tjekke dit spamfilter, før du kontakter os - vores mails kan nogle gange havne der ;-) Du er først sikret din tilmelding, når du modtager et brev fra os via mail mht. indbetaling af depositum, oplysninger om forløbet mv.

Depositum ved tilmelding til kørekort til Bil- Der opkræves et depositum på kr. 500, når du tilmelder dig (vi sender en mail med dato for indbetaling af dette). De kr. 500 fratrækkes naturligvis den faktura du modtager ved start.

Vi gør opmærksom på, at depositum på kr. 500 ej tilbagebetales, hvis du afmelder din deltagelse på kørekort senere end 14 dage før holdstarten. Dog tilbagebetaler Tønder Trafikskole depositum, hvis det er Tønder Trafikskole der flytter datoen og den nye dato for holdstart gør, at du ikke ønsker at deltage alligevel.

Du kan også sende en mail eller sms til os, så kontakter vi dig så hurtigt som muligt.

Du har mulighed for at tilmelde dig transport til eftermiddagsteori i Tønder. Dette gælder som sagt KUN "Eftermiddagsteori" :-).

Når du har trykket på SEND knappen, vil der efter få sekunder komme et andet vindue op med SÅDAN - din mail er sendt til Tønder Trafikskole I/S. Modtager du ikke denne besked - så er din tilmelding IKKE afsendt! Prøv evt. fra en computer - hvis du tilmelder dig via din mobil - det kan give problemer.

Du vil med det samme modtage et autosvar med kopi af dit fremsendte.

Senere modtager du den endelige bekræftigelse direkte fra os i løbet af 3 hverdage! Hører du ikke fra os - bedes du kontakte os igen (i tilfælde af at der evt. har været fejl ved afsendelsen, så vi ikke har modtaget den).

Du er først sikret din tilmelding, når du modtager en personlig mail fra os med nærmere information om indbetaling af depositum.