Færdselsrelateret førstehjælp

Tilmelding til færdselsrelateret førstehjælp

Har du spørgsmål til førstehjælp, eller til din tilmelding - så kontakt venligst Dorte Nissen på kontaktinformationerne længere nede på siden.

Undervisningen i førstehjælp foregår på Hartmannsvej 19, 6270 Tønder. Her møder du Førstehjælpsinstruktør Annelise Borum og Dorte Nissen.

Hvorfor vælge os?

• Alle er velkomne - uanset dit valg af køreskole
  • Vi er altid 2 førstehjælpsinstruktører til stede under kurset
  • Begge førstehjælpsinstruktører har stor erfaring med unge mennesker. Dorte er uddannet Pædagog og har været livredder, Annelise er uddannet Kørelærer og har arbejdet med unge mennesker i snart 18 år
  • Top engageret undervisning, hvor ALLE deltager
  • Praktiske øvelser/scenarier, så virkelighedsnære som muligt
  • Vi har det sjovt med en masse deltageraktivitet
  • Der er tid og overskud til at tage individuelle hensyn og ekstra omsorg ved særlige behov
  • Elevernes respons efter endt kursus, er meget positiv

Husk - I kan til en hver tid kontakte os, hvis I er i tvivl om noget, har brug for hjælp osv.

Vi opdaterer løbende vores facebookside og hjemmeside i tilfælde af yderligere informationer/ændringer.

INTET KØREKORT UDEN FØRSTEHJÆLP!

Det er IKKE et krav, at du er elev hos Tønder Trafikskole for at kunne deltage på vores 8 timers Færdselsrelateret førstehjælpskursus.

Alle er velkomne - uanset alder, hvilken køreskole man er tilknyttet, om man blot ønsker førstehjælpskursus som privatperson, chauffører hos flextrafik der ønsker opdatering af deres kursusbevis mv.

Ønsker du blot at lære Hjerte-Lunge-Redning (HLR) er du velkommen til kun at deltage på Del 1 (Førstehjælp ved hjertestop) - Dette gælder ikke køreskoleeelever, da de har brug for 8 timers kursus.

Lovkrav:
Alle som erhverver kørekort første gang skal gennemgå et 8 timers færdselsrelateret førstehjælpskursus (Bemærk, at du godt kan begynde på dit kørekort og sideløbende tage førstehjælpskursus).

DEL 1 (4 TIMERS FØRSTEHJÆLP VED HJERTESTOP) DEL 2 (4 TIMERS FÆRDSELSRELATERET FØRSTEHJÆLP)

Du kan først blive tilmeldt køreprøven, når du har erhvervet dig et kursusbevis – så tilmeld dig allerede nu, så er du godt på vej til et kørekort og undgår ventetid i den sidste ende!

(Bemærk - Traktorkørekort = ingen førstehjælpsbevis, men kopi af kørekort)

8 timers kursus i Færdselsrelateret førstehjælp
Pris Pr. 1. januar 2024 kr. 695,-

Betalingsbetingelser: Når du har modtaget en bekræftelse på mail vedr. din tilmelding til kursus i færdselsrelateret førstehjælp fra os, bedes du overføre beløbet til:

Skærbæk Sparekasse
Reg. nr.: 9839
Kontonummer: 8850212482

TILMELDING! DU FINDER TILMELDINGSFORMULAR TIL FØRSTEHJÆLP VED AT KLIKKE HER.

Holdstarter til Færdselsrelateret førstehjælp 2024

Færdselsrelateret førstehjælp april 2024 INGEN LEDIGE PLADSER

Tirsdag den 2. april 2024 kl. 17.00-21.00 (Del 1)
Tirsdag den 9. april 2024 kl. 17.00-21.00 (Del 2)

Færdselsrelateret førstehjælp maj 2024

Tirsdag den 21. maj 2024 kl. 17.00-21.00 (Del 1)
Tirsdag den 28. maj 2024 kl. 17.00-21.00 (Del 2)

tilmeld icon

Der opdateres løbende med nye datoer - Er I flere der mangler et førstehjælpsbevis og kan I deltage samlet - så kontakt venligst Dorte Nissen på tlf. 22119395 og forhør om evt. mulighed for et samlet kursus.

Jeg har knallertkørekort. mit førstehjælpsbevis er under et år gammelt - hvad gør jeg?

Da dit førstehjælpsbevis er under 1 år gammelt, så er det fuldt gyldigt og et nyt kursus er ikke nødvendigt. Dog skal dit bevis være gyldigt, når du starter på selve kørekortet.

Annelise Borum - Førstehjæpsinstruktør

Mobil: +45 2299 5070

Annelise Borum er uddannet førstehjælpsinstruktør hos Dansk Folkehjælp. Udover at være førstehjælpsinstruktør hos Tønder Trafikskole, så er Annelise også kørelærer og medindehaver af Tønder Trafikskole I/S.

Dorte Nissen - førstehjælpsinstruktør

Ved spørgsmål til din tilmelding til førstehjælpskursus - kontakt venligst Dorte pr. telefon eller mail.

Mobil: +45 22119395

Dorte S. Nissen er uddannet førstehjælpsinstruktør hos Dansk Folkehjælp. Udover at være førstehjælpsinstruktør hos Tønder Trafikskole, så er Dorte også ansat hos Tønder Trafikskole, hvor hun varetager kontorarbejde, tilmeldinger til førstehjælpskurser mv.